loading...
سایت رسمی بسیج دبیرستان فتح المبین/تبریز2
رسول اکبری انور بازدید : 1 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)

خوشا با خاطرات یاس بودن                           خوشا با یاس هم احساس بودن

من و تو پا به پای رود رفتن                                        به دنبال نوای رود رفتن

شقایق در شقایق عشق چیدن                      میان سبزه زاران پر کشیدن

نشستن غنچه عشق چیدن                       به دست ساده دل یاس چیدن

خوشا روح لطیف آب گشتن                          خوشا در عاشقی بی تاب گشتن

بیا ای همسفر مهمان من شو                         توان دیگری در جان من شو

بیا در خاطر هم باز گردیم                            پر از شادی پر از آواز گردیم

خوشا بین من و تو بند خوردن                      میان چشم ما پیوند خوردن

خوشا در ساحل هجران نشستن                  پلی بین نگاه خویش بستن

خوشا با آبشاران گریه کردن                       من و تو زیر باران گریه کردن

ببین پروازیم یک بال دارم                                 برای پر زدن آمال دارم

بیا و بال دیگر شو برایم                            که شاید با تو در پرواز آیم

خوشا پرواز ما بین من و تو                       شب آغاز ما بین من و تو

                                   


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 8
  • بازدید کلی : 108
  • کدهای اختصاصی